Hra na stavaře, ve které jezdí vozidla MAN, je jednou z nejpopulárnějších
Mobilní hra, která simuluje staveniště, je druhou nejpopulárnější hrou pro iPad. Ve hře „Simulátor staveniště“ (Construction Simulator) jezdí realistické nákladní vozy značky MAN. Aplikaci už si stáhlo víc než tři miliony uživatelů ve dvaadvaceti zemích světa. V žebříčku stahovanosti pro iPhone je hra na šestém místě a úspěchy sklízí i v počítačové verzi.
Hra splní sen každému, kdo si alespoň jednou přál vědět, jaké to je ovládat jeden z nákladních vozů značky MAN. Hráči „Simulátoru staveniště“ si totiž můžou vyzkoušet například stavbu rodinného domu nebo bazénu, a to vše v „reálných” podmínkách. Všechny dopravní úkoly sice hráč řeší jen na obrazovce počítače nebo tabletu, všechna zadání jsou však udělaná velmi autenticky, a tak může uživatel jednoduše zjistit, jaké by to bylo, kdyby seděl za volantem reálného stavebního vozidla.
Hra jako marketingový tah
Úspěch hry dělá radost výrobcům nákladních vozidel a především marketingovému oddělení. „Projekt nám umožňuje pomocí našich produktů oslovit zcela novou cílovou skupinu – nemusíme hráče nudit tím, že jejich zábavu přerušíme reklamní přestávkou,” popsal strategii firmy MAN projektový manažer marketingové komunikace Fabian Obinger.
Statistiky hry jsou velmi pozitivní. Každý, kdo si hru zapne, stráví jejím hraním 69 minut a celkově ji každý hráč v průměru hraje asi třináct hodin. Úspěch navíc hra sklízela i na internetové stránce YouTube a jiných sdílecích kanálech, kde videa spojená se hrou vidělo několik milionů internetových uživatelů.
Pozitivní statistiky jsou tím nejlepším, co jsme si mohli přát a zároveň potvrzením efektivity našeho strategického rozhodnutí využít nový komunikační kanál pro vyzvednutí jízdních a technických vlastností našich nákladních vozidel v dnešním zběsile rychlém digitálním světě,“ přiblížil Obinger.
Pokud se chcete zjistit, jaké to je řídit nákladní automobil značky MAN, neváhejte hru vyzkoušet.